Przetargi

Zaproszenie do złozenia oferty na dostawę żywności do Szkoły Podstawowej w Michalu od stycznia do czerwca 2018r.

Michale, dnia 11.12.2017r.

 

 

SPMi.321.04.02.2017

 

 

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty cenowej w  ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: ”Dostawa żywności do  Szkoły Podstawowej  w Michalu w okresie od stycznia 2018r. do czerwca 2018 roku.”

 

 I. Zamawiający:

Gmina Dragacz

Dragacz 7 A

86-134 Dragacz

NIP: 559-10-05-404

Tel/fax 52 33 251 79

w imieniu której występuje Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu

Michale 101 A 86-134 Dragacz

Tel/fax 52 33 251 79 kom. 535440195  535439694

email:sekretariat@szkolamichale.pl

www.gimmich.biposwiata.pl

 

II. Opis zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej  w Michalu w okresie od stycznia do czerwca 2018 roku.”

  2. Wartość zamówienia < 30 000 euro

  3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do Szkoły Podstawowej w Michalu żywności w  ilości określonej w załączniku nr 3 do formularza ofertowego w  ( w miesiącach I – VI 2018r.).

     

    III. Termin wykonania robót

                Od dnia 02.01.2018r. do dnia 22.06.2018r.

    IV. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz zarządzenia Nr 05/2017z dnia 13 września 2017r. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Michalu  w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro. Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r.  poz. 907 z póżn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.

     

    V. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

     

    VI. Wymagane dokumenty składające się na ofertę (brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty:)

    1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia)

     

    Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

    VII. Sposób przygotowania oferty:

    1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    2. Oferta powinna  zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.

    3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

    4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

    5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

    6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.

    7. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

    8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.

    9. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.

    10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować.

    11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:

    1/ formularz ofertowy,

    2/ oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

    3/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 2 do zaproszenia

    12. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowania na adres Zamawiającego.

    13. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.

    VIII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:

  1. Oferty należy składać do dnia 20.12.2017r., w sekretariacie Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu  do godziny 10.00 (sekretariat szkolny  jest czynny codziennie w godzinach między 7.00 a 14.00
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia  20.12.2017r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Jolanta Langowska – sekretarz szkoły, tel/fax 52 33 251 79, 

IX.  Cena:

  1. Cena oferty winna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie i wpisana do formularza oferty (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN.

X . Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z  podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

  1. Cena  – 100 %.

     

    XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :

    1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

    2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

     

    XII.  Inne informacje:

    1. W tym postępowaniu Zamawiający :

  • nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,

  • nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczną,

  • nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w tym postępowaniu.

XIII. Załączniki do niniejszego zaproszenia:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy wraz ze wzorami dokumentów

Załącznik Nr 2 – projekt umowy

 

 

                                                                                               Zatwierdziła

Dyrektor Szkoły  mgr Aleksandra Życzyńska                                                                                                     

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 grudnia 2017 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksandra Życzyńska
Ilość wyświetleń: 560
11 grudnia 2017 13:42 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie załącznika [umowa_projekt.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 grudnia 2017 13:41 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie załącznika [zalaczniki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 grudnia 2017 13:39 (Aleksandra Życzyńska) - Usunięcie załącznika [umowa_projekt.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)