Oferty inwestycyjne

Remont sanitariatów uczniowskich oraz dostosowanie pomieszczenia do przechowywania pomocy dydaktycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Michalu

Michale, dnia 10.05.2018r.

 

SPMi.321.03.02.2018

 

 

                                                            ZAPYTANIE OFERTOWE   

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu działając na podstawie art.4, pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 17 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U z 2013r., poz. 885 z późn.zm.)  oraz zarządzenia Nr 05/2017z dnia 13 września 2017r. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Michalu  w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro zaprasza do złożenia oferty cenowej   do realizacji zadania pod nazwą: „Remont sanitariatów uczniowskich oraz dostosowanie  pomieszczenia do przechowywania pomocy dydaktycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Michalu”

 

Zamawiający:

Gmina Dragacz

Dragacz 7A

86-134 Dragacz

NIP: 559-10-05-404

w imieniu której występuje Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu

Michale 101 A 86-134 Dragacz

Tel/fax 52 33 251 79   kom. 535440195   535439694

email: sekretariat@szkolamichale.pl

www.gimmichale.biposwiata.pl

 

Zakres prac remontowych został określony w  kosztorysach ofertowych oraz przedmiarze robót (załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania)

 

Zobowiązania Wykonawcy określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania  

 

Termin wykonania zamówienia:  25.06.2018r. – 31.07.2018r.

 

Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania).

2. Zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 2 do niniejszego zapytania).

 

Forma, termin i miejsce złożenia oferty:

 

Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do zapytania  wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do 23.05.2018.  do godz. 13.00 w formie:

  1. pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Michalu

  2.  elektronicznej na adres e-mail:sekretariat@szkolamichale.pl

     

    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kryterium oceny ofert i wyboru Wykonawcy:

 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Wybrany zostanie Wykonawca, który przedstawił ofertę  z najniższą ceną spośród wszystkich złożonych ofert.

 

Postępowanie może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny. Od decyzji podjętych przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne środki ochrony prawnej oraz prawo dochodzenia roszczeń względem Zamawiającego

 

 Załączniki do niniejszego zaproszenia:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Kosztorysy ofertowe, przedmiar robót

Załącznik Nr 3 – projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 maja 2018 07:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksandra Życzyńska
Ilość wyświetleń: 363
11 maja 2018 12:22 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie załącznika [stwiorb.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 maja 2018 10:03 (Aleksandra Życzyńska) - Usunięcie załącznika [stwiorb.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 maja 2018 10:03 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie załącznika [stwiorb.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)