Michale, dnia 19.08.2019r.
SPMi.321.321.01.2019
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: ”Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Michalu w okresie od września 2019r. do grudnia 2019 roku.”
I. Zamawiający:
Gmina Dragacz
Dragacz 7 A
86-134 Dragacz
NIP: 559-10-05-404
Tel/fax 52 33 251 79
w imieniu której występuje Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu
Michale 101 A 86-134 Dragacz
Tel/fax 52 33 251 79
email:sekretariat@szkolamichale.pl
II. Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Michalu w okresie od września do grudnia 2019 roku.”
Wartość zamówienia < 30 000 euro
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do Szkoły Podstawowej w Michalu żywności w ilości określonej w załączniku nr 1 do formularza ofertowego ( w miesiącach IX – XII 2019r.).
III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia 02.09.2019r. do dnia 31.12.2019r.
IV. Tryb udzielenia zamówienia: art. 4, pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm., art. 44 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2019r., poz. 869 z późn. zm.) oraz zarządzenia Nr 05/2017z dnia 13 września 2017r. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Michalu w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro.
V. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń , jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
VII. Forma, termin i miejsce składania i otwarcia ofert:
Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do zapytania wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do 27.08.2019r. do godz. 13.00 w formie:
pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Michalu,
elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szkolamichale.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Kryterium oceny ofert i wyboru Wykonawcy:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Wybrany zostanie Wykonawca który przedstawił ofertę z najniższą ceną spośród wszystkich złożonych ofert.
Postępowanie może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny. Od decyzji podjętych przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne środki ochrony prawnej oraz prawo dochodzenia roszczeń względem Zamawiającego.
Załącznik do niniejszego zaproszenia:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego – specyfikacja artykułów planowanych do zakupu
Załącznik Nr 2 – projekt umowy
Dyrektor Szkoły
mgr Aleksandra Życzyńska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkola Podstawowa w Michalu