Zarządzenie Nr 03/09
Dyrektora Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu
z dnia 02 czerwca 2009r.
w sprawie: wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej i ustalenia jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu dla którego organem prowadzącym jest Gmina Dragacz
Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. z 1999r. Nr 112. Poz. 1319 z późn. zm.) oraz w porozumieniu z Archiwum Państwowym w Bydgoszczy zarządza się co następuje:
§ 1
1. Wprowadza się w porozumieniu z Archiwum Państwowym do stosowania w Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Dragacz, instrukcję kancelaryjną określoną w załączniku do niniejszego zarządzenia i ustala jednolity rzeczowy wykaz akt stanowiący załącznik nr 1 do instrukcji kancelaryjnej.
§ 2
1. Wykaz akt o którym mowa w § 1 Zarządzenia stanowi jednolitą i rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności szkoły oraz zawiera ich kwalifikację archiwalną. Obejmuje ona wszystkie zagadnienia z zakresu działalności szkoły oznaczone w poszczególnych pozycjach symbolami, hasłami i kategorią archiwalną. Wykaz akt służy do oznaczania, rejestracji, łączenia i przechowywania akt.
§ 3
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 01 stycznia 2009r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkola Podstawowa w Michalu