Przetargi - archiwum

ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej

Michale, dnia 02.12.2013r.

 

 

G.321.08.2013

 

 

                                                                                                                      

                                                                                                             

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty cenowej w  ramach postępowania o wartości poniżej 14 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: ”Dostawa żywności do  Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2014 roku.”

 

 

 I. Zamawiający:

Dyrektor  Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

Michale 101 A

86-134 Dragacz

II. Opis zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa żywności do Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2014 roku.”
  2. Wartość zamówienia < 14 000 euro
  3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego żywności:

CPV - 15000000- 8 ( produkty spożywcze) w  ilości określonej w załączniku do zaproszenia w  ( w miesiącach  I – XII 2013r.) do Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu.

15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 

15200000 -0 - ryby przetworzone i konserwowe

15300000- 1 - owoce, warzywa i podobne produkty

15400000- 2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15510000- 6 - mleko i śmietana

15600000 - 4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15610000 - 9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15830000 - 5 - cukier i produkty pokrewne

 

III. Termin wykonania robót

            Od dnia 02.01.2014r. do dnia 31.12.2014r.

IV. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz zarządzenia Nr 02/2013 Dyrektora Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu  w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro. Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) z póżn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.

IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

V. Wymagane dokumenty składające się na ofertę (brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty:)

1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia)

2. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków przez oferenta i o upoważnieniu osób do podpisywania umów i występowania w imieniu Oferenta  (zał. nr 1 do „formularza ofertowego”)

3. Zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia) )

 

Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

VI. Sposób przygotowania oferty:

1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Oferta powinna  zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.

3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.

7. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.

9. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.

10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować.

11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:

1/ formularz ofertowy,

2/ oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

3/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 2 do zaproszenia

12. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowania i oznaczona:

Dyrektor Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego

Michale 101 A,  86-134 Dragacz

„Oferta cenowa na dostawę żywności do Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2014 roku.”

13. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.

14. Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.

15. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych), powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.

VII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:

  1. Oferty należy składać do dnia 16.12.2013 roku, w sekretariacie Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu  do godziny 9.50 (sekretariat szkolny  jest czynny codziennie w godzinach między 7.00 a 14.00).
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia  16.12.2013r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

VIII.  Cena:

  1. Cena oferty winna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie i wpisana do formularza oferty (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN.

IX . Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z  podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)      Cena  – 100 %.

 

 

X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

XI . Wymagania dotyczące wadium

Nie jest wymagane wniesienie wadium

 

XI.  Inne informacje:

1. W tym postępowaniu Zamawiający :

  • nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,
  • nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczną,
  • nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w tym postępowaniu.

XII. Załączniki do niniejszego zaproszenia:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy wraz ze wzorami dokumentów.

 

Załacznik Nr 2 – projekt umowy

Załacznik Nr 3 – specyfikacja artykułów spożywczych

 

                                                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zaproszenia

                                                                                    

 

                                                                                     .................................., data ...............................

.................................................

/ Pieczęć firmowa Wykonawcy/

 

FORMULARZ OFERTOWY

Nazwa Wykonawcy:................................................................................................................

..................................................................................................................................................

Adres Wykonawcy: .................................................................................................................

..................................................................................................................................................

Numer telefonu: .......................................................................................................................

Numer faxu: .............................................................................................................................

Adres e-mail: ...........................................................................................................................

Adres www: ............................................................................................................................

Nr NIP: ....................................................................................................................................

Nr REGON:.............................................................................................................................

Numer konta bankowego:........................................................................................................

.

 

I. Nawiązując do zaproszenia Dyrektora Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu do złożenia oferty na zadanie:

 

Dostawa żywności do  Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2014 roku.”

 

na potrzeby

Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego

Michale 101 A

86-134 DRAGACZ

nr sprawy: G.321.08.2013, oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami niniejszego zaproszenia, za całkowitą cenę brutto:

Cena  brutto:..............................................................................................................................zł                        

Słownie:  ..................................................................................................................................... zł

 

Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie od dnia 02.01.2014r.do dnia 31.12.2014r.

 

 

Osobą/osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:

 

• ........................................................................................................................................

tel. kontaktowy, faks: .....................................................................................................

zakres odpowiedzialności: .............................................................................................

 

 

 

..............................................................

/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

 

 

II. Oświadczenie dotyczące postanowień ZAPROSZENIA do złożenia oferty cenowej na dostawę żywności do Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2014r.

  1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią w/w  zaproszenia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz, że uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  2. Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków załączyliśmy do oferty wymienione dokumenty.
  3. Oświadczamy, że ponosimy całkowitą odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  4. Upoważniamy dyrektora Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów upoważniamy każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w naszym "FORMULARZU OFERTOWYM" do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie.
  5. Oświadczamy, że określone w niniejszym zaproszeniu wymagania stawiane Wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

III. Zastrzeżenie Wykonawcy :

Wykonawca zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty, składające się na ofertę, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania ...............................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................

IV. Inne informacje Wykonawcy:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

                                                                                                                                                                                                                                                                                     

V. Do niniejszego formularza oferty dołączone zostały następujące dokumenty (zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym zaproszeniu):

Nazwa załącznika

Nr strony oferty

Zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zaproszeniu do złożenia oferty            na dostawę żywności do Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2014r.”

 

 

 

 

 

Łączna ilość zapisanych stron w ofercie ....................................................................................................

 

                                                                                                                         

 

 ………………………………                                           

/ Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                              

 

 

Załącznik. Nr 1 do formularza ofertowego

 

 

..............................................

/Pieczęć firmowa Wykonawcy/

 

 

G.321.08.2013

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW

UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Nazwa Wykonawcy. .............................................................................................................................................

 

Adres Wykonawcy: ..............................................................................................................................................

Oświadczam/my, że firma, którą reprezentuję/my spełnia warunki dotyczące:

 

1/ posiadania uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,

2/ posiadania  wiedzy  i doświadczenia

3/ dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

 

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam/y własnoręcznym/i podpisem/ami, świadomy/i odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu Karnego

 

 

 

 

............................................                                                 

 ................................................................

Miejscowość, data                                                                                                    Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O Ś W I A D C Z A M , że

   ...............................................................................................................................................

   ...............................................................................................................................................

                                                          /nazwa i adres oferenta/

  

1.Zobowiązuję  się dotrzymać warunków podanych w załącznikach oraz  akceptuję załączony

 wzór umowy  jako  obowiązujący  w przypadku wyboru mojej oferty.

2.Wyrażam  zgodę  na  publikację  informacji  dotyczących nazwy, adresu siedziby 
i  numerów  telefonów  oraz  osób  reprezentujących  moją    firmę.

3. Zapoznałem się oraz uzyskałem na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia
i uwzględniłem je w kalkulacji ceny  oferty.

4. Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych znajdujących się w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji zamawiającego

 

                                                                             

                                                                                       ..........................................

                                                                                            /podpis osoby uprawnionej/

 

 

O Ś W I A D C Z A M , że

do reprezentowania

        .....................................................................................................................................

        .....................................................................................................................................

/nazwa i adres oferenta/

    uprawnione są niżej wymienione osoby:

 

  1. …………………………………..                            ……………………………………

/podpis osoby uprawnionej/                  

  1. …………………………………….                             ………………………………………

/podpis osoby uprawnionej/                                      

 

                                                    

 

O Ś W I A D C Z A M , że

                                     do podpisywania ofert i występowania w imieniu

           .....................................................................................................................................

           .....................................................................................................................................

                                                        /nazwa i adres oferenta/

    upoważnione są niżej wymienione osoby :

 

 

1.  /imię i nazwisko/          /stanowisko/            /wzór podpisu/ …………………………………

 

2.  /imię i nazwisko/          /stanowisko/            /wzór podpisu/ …………………………………

 

              

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do zaproszenia- dostawa żywności w 2014r.

G.321.08.2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Specyfikacja artykułów spożywczych planowanych do zakupu  w okresie od dnia 02.01.2014r. do dnia 31.12.2014r.

 

Lp.

 

Nazwa artykułu

 

Jednostka

miary

 

Planowana ilość zakupu

Cena jednostkowa brutto artykułu (z VAT)

Łączna cena brutto za planowaną ilość zakupu

 

1.

Porcje rosołowe

 

kg

160

 

 

2.

Kurczak cały

 

kg

30

 

 

3.

Udo drobiowe

 

kg

245

 

 

4.

Karkówka b/k

kg

 

80

 

 

5.

Kości karkowe

kg

80

 

 

6.

 

Mięso gulaszowe

kg

260

 

 

7.

Kiełbasa toruńska

 

kg

26

 

 

8.

Boczek świeży

 

kg

70

 

 

9.

 

Boczek wędzony

kg

20

 

 

10.

Schab b/k

kg

 

56

 

 

11.

Wątróbka drobiowa

kg

70

 

 

 

12.

 

Filet z pangi (płaty)

kg

80

 

 

13.

Włoszczyzna mrożona – paski- 450 g

szt.

 

270

 

 

14.

 

Fasola jednolita biała – paczka 400 g

szt.

120

 

 

15.

 

Sól

kg

35

 

 

16.

 

Kakao DECOMORRENO – 200 g

szt.

5

 

 

17.

 

Kostki rosołowe drobiowe WINIARY120g /16/

szt.

90

 

 

18.

 

Żur kujawski

szt.

26

 

 

19.

 

Ocet 0,5 l

szt.

10

 

 

20.

Koncentrat pomidorowy – 1000 g Włocławek

szt.

70

 

 

21.

Keczup 1000 g Włocławek

szt.

14

 

 

22.

 

Jaja duże

szt.

2.600

 

 

23.

 

Mleko świeże 3,2%

litr

180

 

 

24.

 

Śmietana Grudziądzka –18%- 200g

szt.

120

 

 

25.

 

Palma- 200g

szt.

10

 

 

26.

Smalec

szt.

15

 

 

27.

Masło naturalne – 200g

szt

 

30

 

 

28.

 

Olej rzepakowy

litr

60

 

 

29.

 

Groch łuskany

szt

58

 

 

30.

 

Cukier biały

kg

15

 

 

31.

 

Pieprz czarny mielony –20 g

szt

60

 

 

32.

 

Liść laurowy – 15 g

 

szt

38

 

 

33.

 

Majranek – 20 g

szt

15

 

 

34.

 

Oregano –10 g

szt

20

 

 

35.

 

Bazylia – 10 g

szt

20

 

 

36.

Przyprawa do kurczaka złocista – KAMIS – 20 g

szt.

50

 

 

37.

 

Proszek do pieczenia- 36g

szt.

60

 

 

38.

 

Cukier waniliowy –16g

szt.

200

 

 

39.

 

Przyprawa do ryb – Prymat -20 g

szt.

22

 

 

40.

Papryka mielona- Prymat – 20 g

szt.

10

 

 

41.

 

Jabłka

kg

180

 

 

42.

 

Mandarynki

kg

50

 

 

43.

 

Buraczki

kg

90

 

 

44.

 

Kapusta świeża

kg

80

 

 

45.

 

Kapusta pekińska

szt.

15

 

 

46.

 

Rzodkiewka

pęczek

20

 

 

47.

 

Koperek

Pęczek

10

 

 

48.

 

Ogórek świeży

kg

30

 

 

49.

 

Papryka świeża

kg

10

 

 

50.

 

Pomidor

kg

10

 

 

51.

 

Ziemniaki

kg

2.000

 

 

52.

 

Marchew

kg

60

 

 

53.

 

Brokuł świeży

szt.

10

 

 

54.

 

Kalafior świeży

szt.

15

 

 

55.

 

Cebula

kg

110

 

 

56.

 

Kapusta kiszona

kg

100

 

 

57.

 

Ogórek kiszony - tarty

szt.

15

 

 

58.

Ogórek konserwowy

szt.

120

 

 

 

59.

Musztarda sarepska

szt.

12

 

 

 

60.

Chrzan

szt.

5

 

 

 

61.

Groszek konserwowy- 250 g

szt.

6

 

 

 

62.

 

Koncentrat barszczu Krakus – 300 ml

szt.

12

 

 

63.

 

Tarta bułka

kg

40

 

 

64.

Makaron – świderki

 

szt.

80

 

 

65.

 

Kasza jęczmienna 500 g

szt.

100

 

 

66.

Mąka  wrocławska Szczepanki

kg

100

 

 

67.

Mączka ziemniaczana

kg

15

 

 

68.

 

Sok malinowy  Owocowa spiżarnia – 0,5l

szt.

100

 

 

69.

 

Sok „Pysio”

szt.

320

 

 

70.

 

Dżem truskawowy/wiśniowy

szt.

100

 

 

71.

Filet z kurczaka

kg

60

 

 

 

72.

Twaróg

kg

60

 

 

73.

Ryż (4x100g)

szt.

120

 

 

 

 

RAZEM  poz. 1-73

 

 

 

 

 

 

Proponowany upust cenowy ………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

Załącznik Nr 3  do zaproszenia

 

G.321.08.2013

 

projekt

Umowa Nr G.322-…………..

zawarta w dniu ……………… pomiędzy Gminą Dragacz, w imieniu której działa Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu,  86-134 Dragacz zwane w dalszej części  umowy  Zleceniodawcą  reprezentowaną przez:                                                                 

1. Panią mgr Honoratę Muszyńską Puzio  - dyrektora Szkoły:  

 przy kontrasygnacie głównej księgowej Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Dragaczu – Pani Wioletty Opoń                                                         

a …………………………………………………………………………………………………..

reprezentowaną  przez:

1…………………………………………………. zwanym w dalszej części umowy Dostawcą.

 

§ 1.

Podstawą zawarcia umowy jest najkorzystniejsza oferta cenowa złożona przez dostawcę w dniu 16 grudnia 2013r.

§ 2.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego , Michale 101 A ,  86-134 Dragacz w terminie od 02 stycznia  2014r. do 31 grudnia   2014r., zgodnie z wykazanym asortymentem w załączniku zaproszenia  do złożenia oferty cenowej.

2. Zamawiający ma prawo  w okresie realizacji umowy do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu oraz jego rozszerzenie o pozycje nie ujęte w specyfikacji z uwagi na bieżące potrzeby szkoły wynikające ze zmiany liczby osób dożywianych,  zmiany stawki żywieniowej oraz zmian cen żywności.

§ 3.

Ustala się dostarczanie towaru we wszystkie dni tygodnia po uprzednim ustnym lub pisemnym zgłoszeniu zamawianego asortymentu przez Zamawiającego.

§ 4.

1.Łączna wartość przedmiotu  zamówienia w trakcie obowiązywania niniejszej umowy        wynosi brutto: …… zł (słownie: ……………………………………………………………… co wynika z oferty cenowej złożonej w dniu  16.12.2013r., która może być powiększona  z  uwagi na zapis § 2 pkt.2.                                                                                                                                                      2. Zapłata za dostarczony towar po każdorazowym zamówieniu zostanie uregulowana  przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wystawionej na Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu  86-134 Dragacz, na  rachunek   bankowy Dostawcy wskazany na fakturze.

§ 5.

1.W trakcie  realizacji dostaw żywności Zamawiający będzie dokonywać płatności za dostarczony towar wg cen obowiązujących u Dostawcy w dniu zakupu ( pomniejszonej o zaproponowany upust cenowy).

2. W przypadku dostaw towarów nie ujętych w wykazie cenowym artykułów spożywczych z dnia 16.12.2013 r. podanych przez Dostawcę, zapłata za dostarczony towar będzie odbywała się na zasadach określonych w § 5 ust. 1

§ 6.

Umowa zostaje zawarta na czas określony:   od 02 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014r.

§7.

1.Wszelkie spory wynikłe z umowy będą rozstrzygane przez strony w drodze negocjacji.

2.Negocjacje uważa się za bezskuteczne, jeżeli na pisma złożone przez  Zamawiającego do rąk Dostawcy  ,  Zamawiający  nie otrzyma pisemnej odpowiedzi w terminie 14 dni albo jeżeli strony w tym terminie, w drodze ugody nie osiągną wspólnego stanowiska.                            

3. W przypadku bezskutecznych negocjacji strony poddadzą się właściwości Sądu wg siedziby Zamawiającego.

§ 8.

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 9.

 Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 10.

Każda ze stron może wypowiedzieć  umowę z zachowaniem 30- dniowego okresu wypowiedzenia.

§ 11.

Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji  Zamawiającego ( dotyczy osób fizycznych ).

 

§ 12.

Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje  Zamawiający a jeden  Dostawca.

 

 

 

 

 

  ZAMAWIAJĄCY:                           Kontrasygnata :                               DOSTAWCA:

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2013 10:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Honorata Muszyńska-Puzio
Ilość wyświetleń: 1608
03 grudnia 2013 10:40 (Honorata Muszyńska-Puzio) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)