Modyfikacja treści SIWZ w oparciu o art. 38 ust.4 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)
1. Zamawiający rezygnuje z wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych:
Dotyczy: Kosztorys nakładczy – korytarz parter przy sanitariatach ( Załącznik Nr 5.3. do SIWZ, poz. 21)
W związku z powyższym Zamawiający informuje, by nie kosztorysować powyższej pozycji i nie ujmować jej w kosztorysie ofertowym.
Unieważnia się modyfikację do SIWZ z dnia 09.10.2015r. z godziny 09:12.
Modyfikacja treści SIWZ w oparciu o art. 38 ust.4 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.)
2. Dotyczy: Załącznik nr 2 do SIWZ Druk „OFERTA”
Jest:
G.321.06.2015 Załącznik nr 2 do SIWZ
Nazwa firmy (wykonawcy): …………......................... , dnia …………..
.............................................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………………
Adres wykonawcy: .................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
PESEL: ...............................................................
(dotyczy wykonawców zarejestrowanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub będących osobami fizycznymi)
NIP: ....................................................
.......................................................................................
numer telefonu i faksu wykonawcy wraz z numerem kierunkowym
.......................................................................................
adres e-mail wykonawcy
.......................................................................................
adres strony www. wykonawcy
DRUK „OFERTA"
Michale 101 A
86 – 134 Dragacz
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym p.n.: „Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu”
Ryczałtowa wartość całego zakresu robót wynosi:
a) cena netto w wysokości: .............................. zł
słownie złotych: ............................................................................................
b) podatek VAT w wysokości 23%: .............................. zł
słownie złotych: ............................................................................................
c) cena brutto (wraz z podatkiem VAT) w wysokości: .............................. zł
słownie złotych: ............................................................................................
zgodnie z tabelą elementów scalonych:
Tabela kosztów z podziałem na pomieszczenia |
|
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu
|
|
Elementy zadania |
Wartość brutto (zł.) |
I. Korytarz parter budynek główny |
|
II. Korytarz I piętro budynek główny |
|
III. Korytarz parter przy sanitariatach |
|
IV. Korytarz parter – wejście od ulicy |
|
V. Korytarz parter przy sali gimnastycznej |
|
VI. Korytarz I piętro przy sali gimnastycznej |
|
VII. Klatka schodowa budynek główny |
|
VIII. Klatka schodowa przy sali gimnastycznej |
|
IX. Pomieszczenie NO 34 |
|
X. Pomieszczenie NO 30 |
|
XI. Pozostałe roboty budowlane |
|
Razem – ogółem |
|
2. Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności – zgodne z zapisami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zakres prac przewidzianych do wykonania jest zgodny z zakresem objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
3. Oferujemy ……………………........* - miesięczny okres gwarancji;
(Uwaga*: minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy).
4. Oświadczamy, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaliśmy, tj. zakończyliśmy roboty budowlane spełniające wymagania określone w pkt 5.2. SIWZ.
Wykaz tych robót sporządzony według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, stanowi załącznik do niniejszej oferty.
5. Oświadczamy, że dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wykaz tych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień odpowiednich do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 5.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowią załączniki do niniejszej oferty.
6. Oświadczamy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
7. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznaliśmy się z materiałami wizualizacyjnymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opisującymi przedmiot zamówienia).
8. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu kosztorys z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).
10.Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy,
11.Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
12. Oświadczamy, że nasza firma spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
13. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
/Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć ww. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu/.
14. W przypadku wybrania naszej oferty, przed podpisaniem umowy złożymy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie ..........................................................................................................................
zgodnie z warunkami ustalonymi we wzorze umowy.
15. Zgodnie z art. 26 ust. 2d) ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, że:
* nie należymy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.),
* należymy do grupy kapitałowej i załączamy do naszej oferty przetargowej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
* Niepotrzebne skreślić
16. Zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy, że:
* zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
a) wykonanie ..................................................................................................
b) wykonanie ..................................................................................................
* nie zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonania części zamówienia.
* Niepotrzebne skreślić
.....................................
Podpisy osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli
Powinno być:
G.321.06.2015 Załącznik nr 2 do SIWZ
Nazwa firmy (wykonawcy): …………......................... , dnia …………..
.............................................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………………
Adres wykonawcy: .................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
PESEL: ...............................................................
(dotyczy wykonawców zarejestrowanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub będących osobami fizycznymi)
NIP: ....................................................
.......................................................................................
numer telefonu i faksu wykonawcy wraz z numerem kierunkowym
.......................................................................................
adres e-mail wykonawcy
.......................................................................................
adres strony www. wykonawcy
DRUK „OFERTA"
Michale 101 A
86 – 134 Dragacz
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym p.n.: „Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu”
Ryczałtowa wartość całego zakresu robót wynosi:
a) cena netto w wysokości: .............................. zł
słownie złotych: ............................................................................................
b) podatek VAT w wysokości 23%: .............................. zł
słownie złotych: ............................................................................................
c) cena brutto (wraz z podatkiem VAT) w wysokości: .............................. zł
słownie złotych: ............................................................................................
zgodnie z tabelą elementów scalonych:
Tabela kosztów z podziałem na pomieszczenia |
|
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu
|
|
Elementy zadania |
Wartość brutto (zł.) |
I. Korytarz parter budynek główny |
|
II. Korytarz I piętro budynek główny |
|
III. Korytarz parter przy sanitariatach |
|
IV. Korytarz parter – wejście od ulicy |
|
V. Korytarz parter przy sali gimnastycznej |
|
VI. Korytarz I piętro przy sali gimnastycznej |
|
VII. Klatka schodowa budynek główny |
|
VIII. Klatka schodowa przy sali gimnastycznej |
|
XI. Pozostałe roboty budowlane |
|
X. Pomieszczenie NO 35 |
|
Razem – ogółem |
|
2. Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności – zgodne z zapisami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zakres prac przewidzianych do wykonania jest zgodny z zakresem objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
3. Oferujemy ……………………........* - miesięczny okres gwarancji;
(Uwaga*: minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy).
4. Oświadczamy, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaliśmy, tj. zakończyliśmy roboty budowlane spełniające wymagania określone w pkt 5.2. SIWZ.
Wykaz tych robót sporządzony według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, stanowi załącznik do niniejszej oferty.
5. Oświadczamy, że dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wykaz tych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień odpowiednich do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 5.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowią załączniki do niniejszej oferty.
6. Oświadczamy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
7. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznaliśmy się z materiałami wizualizacyjnymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opisującymi przedmiot zamówienia).
8. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu kosztorys z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).
10.Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy,
11.Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
12. Oświadczamy, że nasza firma spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
13. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
/Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć ww. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu/.
14. W przypadku wybrania naszej oferty, przed podpisaniem umowy złożymy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie ..........................................................................................................................
zgodnie z warunkami ustalonymi we wzorze umowy.
15. Zgodnie z art. 26 ust. 2d) ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, że:
* nie należymy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.),
* należymy do grupy kapitałowej i załączamy do naszej oferty przetargowej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
* Niepotrzebne skreślić
16. Zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy, że:
* zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
a) wykonanie ..................................................................................................
b) wykonanie ..................................................................................................
* nie zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonania części zamówienia.
* Niepotrzebne skreślić
............................................
Podpisy osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkola Podstawowa w Michalu