Przetargi - archiwum

Modyfikacja treści SIWZ

Modyfikacja treści SIWZ  w oparciu o art. 38 ust.4 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)

 

1.  Zamawiający  rezygnuje z wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych:

Dotyczy: Kosztorys nakładczy – korytarz parter przy sanitariatach ( Załącznik Nr 5.3. do SIWZ, poz. 21)

W związku z powyższym Zamawiający informuje, by nie kosztorysować  powyższej pozycji i nie ujmować jej w kosztorysie ofertowym.

 

Unieważnia się modyfikację do SIWZ z dnia 09.10.2015r. z godziny  09:12.

 

Modyfikacja treści SIWZ  w oparciu o art. 38 ust.4 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.)

 

2. Dotyczy:  Załącznik nr 2 do SIWZ  Druk „OFERTA”

 

 Jest:

 

 

G.321.06.2015                                                                                                  Załącznik nr 2 do SIWZ

 

 

Nazwa firmy (wykonawcy):                                                           …………......................... , dnia …………..

 

.............................................................................................................................................................

 

……………………………………………………………………………………………………………………

 

Adres wykonawcy: .................................................................................................................................................................

 

...................................................................................................................................................................

 

PESEL: ...............................................................

(dotyczy wykonawców zarejestrowanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub będących osobami fizycznymi)

 

NIP: ....................................................

 

.......................................................................................

numer telefonu i faksu wykonawcy wraz z numerem kierunkowym

 

.......................................................................................

adres e-mail wykonawcy

 

.......................................................................................

adres strony www. wykonawcy

 

DRUK „OFERTA"

 

Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

Michale 101 A

86 – 134 Dragacz

 

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym p.n.: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu”

 

 

  1. Oferujemy wykonanie ww. robót budowlanych na następujących zasadach:

 

Ryczałtowa wartość całego zakresu robót wynosi:

a)      cena netto w wysokości:                                                                                 .............................. zł

         słownie złotych: ............................................................................................

b)     podatek VAT w wysokości 23%:                                                                    .............................. zł

         słownie złotych: ............................................................................................

c)      cena brutto (wraz z podatkiem VAT) w wysokości:       .............................. zł

         słownie złotych: ............................................................................................

 zgodnie z tabelą elementów scalonych:

Tabela kosztów z podziałem na pomieszczenia

Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

 

Elementy zadania

Wartość brutto (zł.)

I. Korytarz  parter budynek główny

 

II. Korytarz I piętro budynek główny

 

III. Korytarz parter przy sanitariatach

 

IV. Korytarz parter – wejście od ulicy

 

V. Korytarz parter przy sali gimnastycznej

 

VI. Korytarz I piętro przy sali gimnastycznej

 

VII. Klatka schodowa budynek główny

 

VIII. Klatka schodowa przy sali gimnastycznej

 

IX.  Pomieszczenie NO 34

 

X.  Pomieszczenie NO 30

 

XI. Pozostałe roboty budowlane

 

Razem – ogółem

 

 

2.   Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności – zgodne z zapisami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

      Zakres prac przewidzianych do wykonania jest zgodny z zakresem objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

3. Oferujemy   ……………………........* - miesięczny okres gwarancji;

      (Uwaga*: minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy).

4.   Oświadczamy, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaliśmy, tj. zakończyliśmy roboty budowlane spełniające wymagania określone w pkt 5.2. SIWZ.

      Wykaz tych robót sporządzony według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, stanowi załącznik do niniejszej oferty.

5. Oświadczamy, że dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Wykaz tych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień odpowiednich do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 5.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowią załączniki do niniejszej oferty.

6.   Oświadczamy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

7.   Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie  wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznaliśmy się z materiałami wizualizacyjnymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opisującymi przedmiot zamówienia).

8.   Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

9. Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu kosztorys z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).

10.Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w  terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający  wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy,

11.Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został  przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

12.    Oświadczamy, że nasza firma spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.

13.    Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

/Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć ww. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu/.

14. W przypadku wybrania naszej oferty, przed podpisaniem umowy złożymy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie ..........................................................................................................................

      zgodnie  z warunkami ustalonymi we wzorze umowy.

 

15. Zgodnie z art. 26 ust. 2d) ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, że:

*     nie należymy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.),

    należymy do grupy kapitałowej i załączamy do naszej oferty przetargowej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

* Niepotrzebne skreślić

16.    Zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy, że:

*  zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części  zamówienia:

a) wykonanie ..................................................................................................

b) wykonanie ..................................................................................................

 nie zamierzamy powierzyć podwykonawcom  wykonania części zamówienia.

* Niepotrzebne skreślić

 

                                                                    .....................................

Podpisy osób uprawnionych

do składania oświadczeń woli

 

 

 

 

 

Powinno być:

 

G.321.06.2015                                                                                  Załącznik nr 2 do SIWZ

 

 

Nazwa firmy (wykonawcy):                                              …………......................... , dnia …………..

 

.............................................................................................................................................................

 

……………………………………………………………………………………………………………………

 

Adres wykonawcy: .................................................................................................................................................................

 

...................................................................................................................................................................

 

PESEL: ...............................................................

(dotyczy wykonawców zarejestrowanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub będących osobami fizycznymi)

 

NIP: ....................................................

 

.......................................................................................

numer telefonu i faksu wykonawcy wraz z numerem kierunkowym

 

.......................................................................................

adres e-mail wykonawcy

 

.......................................................................................

adres strony www. wykonawcy

 

DRUK „OFERTA"

 

Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

Michale 101 A

86 – 134 Dragacz

 

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym p.n.: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu”

 

 

  1. Oferujemy wykonanie ww. robót budowlanych na następujących zasadach:

 

Ryczałtowa wartość całego zakresu robót wynosi:

a)    cena netto w wysokości:                                                          .............................. zł

       słownie złotych: ............................................................................................

b)    podatek VAT w wysokości 23%:                                               .............................. zł

       słownie złotych: ............................................................................................

c)    cena brutto (wraz z podatkiem VAT) w wysokości:                     .............................. zł

       słownie złotych: ............................................................................................

 zgodnie z tabelą elementów scalonych:

 

 

Tabela kosztów z podziałem na pomieszczenia

Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

 

Elementy zadania

Wartość brutto (zł.)

I. Korytarz  parter budynek główny

 

II. Korytarz I piętro budynek główny

 

III. Korytarz parter przy sanitariatach

 

IV. Korytarz parter – wejście od ulicy

 

V. Korytarz parter przy sali gimnastycznej

 

VI. Korytarz I piętro przy sali gimnastycznej

 

VII. Klatka schodowa budynek główny

 

VIII. Klatka schodowa przy sali gimnastycznej

 

XI. Pozostałe roboty budowlane

 

X.  Pomieszczenie NO 35

 

Razem – ogółem

 

 

2.  Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności – zgodne z zapisami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

     Zakres prac przewidzianych do wykonania jest zgodny z zakresem objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

3. Oferujemy   ……………………........* - miesięczny okres gwarancji;

     (Uwaga*: minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy).

4.  Oświadczamy, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaliśmy, tj. zakończyliśmy roboty budowlane spełniające wymagania określone w pkt 5.2. SIWZ.

     Wykaz tych robót sporządzony według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, stanowi załącznik do niniejszej oferty.

5. Oświadczamy, że dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Wykaz tych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień odpowiednich do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 5.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowią załączniki do niniejszej oferty.

6.  Oświadczamy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

7.  Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie  wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznaliśmy się z materiałami wizualizacyjnymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opisującymi przedmiot zamówienia).

8.  Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

9. Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu kosztorys z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).

10.Oświadczamy, że w przypadku uznania naszej oferty za ofertę najkorzystniejszą, w  terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wykonamy i przedłożymy zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający  wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy,

11.Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został  przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

12.   Oświadczamy, że nasza firma spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.

13.   Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

/Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć ww. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu/.

14. W przypadku wybrania naszej oferty, przed podpisaniem umowy złożymy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie ..........................................................................................................................

     zgodnie  z warunkami ustalonymi we wzorze umowy.

 

15. Zgodnie z art. 26 ust. 2d) ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, że:

*    nie należymy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.),

   należymy do grupy kapitałowej i załączamy do naszej oferty przetargowej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

* Niepotrzebne skreślić

16.   Zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy, że:

*  zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części  zamówienia:

a) wykonanie ..................................................................................................

b) wykonanie ..................................................................................................

 nie zamierzamy powierzyć podwykonawcom  wykonania części zamówienia.

* Niepotrzebne skreślić

 

 

                                                                 ............................................

Podpisy osób uprawnionych

do składania oświadczeń woli

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 października 2015 11:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Honorata Muszyńska-Puzio
Ilość wyświetleń: 673
10 października 2015 11:24 (Honorata Muszyńska-Puzio) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)