Michale, dnia 14.12.2015r.
G.321.09.02.2015
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im.Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2016 roku”
I. Zamawiający:
Dyrektor Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu
Michale 101 A
86-134 Dragacz
NIP 559-17-85-046
Tel/fax 52 33 251 79 kom. 535440195 535439694
email: honorata.gimnazjum@op.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
III. Opis zamówienia:
a) Wartość opałowa nie niższa niż: - 42,6 MJ/kg
b) Gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż: - 0,860 g/ml
c) Temperatura zapłonu, nie niższa niż: - 56oC
d) Lepkość kinetyczna w temperaturze 20oC nie większa niż: - 6 mm2/s
e) Skład frakcyjny:
do 250oC destyluje nie więcej niż: - 65 %/V/V
do 350oC destyluje nie mniej niż: - 85 %/V/V
f) Zawartość wody nie większa niż: - 200 mg/kg
g) Pozostałość po spopieleniu nie większa niż: - 0,01 %/m/m
h) Zawartość siarki nie większa niż: - 0,20 %/m/m
i) Pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż: - 0,3 %/m/m
j) Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż: - 24 mg/kg
k) Temperatura płynięcia nie większa niż: - 20oC
IV. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w okresie od 10.01.2016r. do dnia 31.12.2016r.
V. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Spełniają warunki określone w niniejszym zaproszeniu.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia).
2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków przez oferenta (zał. nr 1 do „formularza ofertowego”).
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( zał. nr 2 do formularza ofertowego).
4. Koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
5. Zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia).
Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
VII. Wymagania dotyczące wadium:
1 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
IX. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert obowiązującego w postępowaniu.
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.
7. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.
9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.
10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować.
11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:
1) formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do zaproszenia)
2) poświadczenia, oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – (załącznik nr 2 do zaproszenia)
12. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej (zamkniętej) nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna być zaadresowania i oznaczona jak poniżej:
Dyrektor Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego
Michale 101 A, 86-134 Dragacz
„Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im.Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2016 roku”
Nie otwierać przed terminem: 29.12.2015r. godz. 12.15
13. Ponadto kopertę należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
14. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego ( np. materiałów reklamowych, informacyjnych) powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie ( skutkujące możliwością niedochowania terminu do składania ofert) czy przedwczesne lub przypadkowe otwarcie ofert.
16.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1) otwarcie ofert jest jawne,
2) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
3) podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,
4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zawartych w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki,
5) Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.
XII. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
Podstawę kalkulacji ceny jednostkowej za 1 litr oleju opałowego, która będzie miała zastosowanie do obliczeń ceny oferty stanowi cena hurtowa sprzedaży oleju opałowego (za 1 litr) obowiązująca u producenta na dzień 22.12.2015 r.
XIII . Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 100 %.
2) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
3) Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
b) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
c) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
d) w przypadku zmian w stawce podatku VAT.
XVII. Inne informacje
1) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią poniższego „zaproszenia” i zgodnie z nim złożyć ofertę.
2) Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje:
- rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych,
- zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XVIII. Załączniki do niniejszego zaproszenia:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy wraz ze wzorami dokumentów.
Załącznik Nr 2 – projekt umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkola Podstawowa w Michalu