Przetargi - archiwum

Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2017r.

 

Michale, dnia 06.12.2016r.

 

 

G.321.07.02.2016

 

 

                                                                                                                      

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty cenowej w  ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego  grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im.Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2017 roku”

 

  1. Zamawiający:

    Gmina Dragacz

    Dragacz 7A

    86-134 Dragacz

    NIP: 559-10-05-404

    w imieniu której występuje Dyrektor  Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

    Michale 101 A 86-134 Dragacz

    Tel/fax 52 33 251 79   kom. 535440195   535439694

    email: sekretariat@gimmichale.pl

     

    II. Tryb udzielenia zamówienia:

    Postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.)  oraz zarządzenia Nr 05/2014z dnia 16 kwietnia 2014r. Dyrektora Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu  w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro. Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r.  poz. 907 z póżn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.

     

    III. Opis zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa  oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2017 roku”

 

  1.  Zakres zamówienia: obejmuje dostawę w roku 2017 oleju napędowego grzewczego (PN-C.96024:2011) w ilości około 29.000 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu  w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się zbiorniki na olej o pojemności 14.000 litrów. Dostawa oleju opałowego będzie odbywała się poprzez każdorazowe tankowanie zbiorników w/g potrzeb Zamawiającego (w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników). Przy każdorazowym tankowaniu, Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu.

  2. Podana ilość oleju napędowego grzewczego  jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy i może się zmniejszyć lub zwiększyć, w zależności od warunków atmosferycznych.

  3. Z tytułu nie zrealizowania zakupu przewidywanej ilości oleju w okresie trwania umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

    IV. Termin wykonania zamówienia:

                Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w okresie od  02.01.2017r. do dnia 31.12.2017r.

    V. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.

    2.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

          4. Spełniają warunki określone w niniejszym zaproszeniu.

     

    Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

     

    VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału   w postępowaniu:

    1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia).

    2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków przez oferenta  (zał. nr 1 do „formularza ofertowego”).

    3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień    ( zał. nr 2 do formularza ofertowego).

    4. Koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.

    5. Zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia).

    Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

     

    VII. Informacje o sposobie porozumiewania się  Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
  2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
  3. Nie udziela się informacji ustnych i telefonicznych, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
  4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:  – dyrektor szkoły mgr Honorata Muszyńska Puzio tel. 52 33 251 79   kom. 535 439 694 – wicedyrektor szkoły mgr Ilona Ułasiuk tel. 52 33 251 79   kom. 535 439 694

 

VII. Wymagania dotyczące wadium:

  1. Zamawiający  nie żąda wniesienia wadium.

     

    IX.  Termin związania  ofertą:   

            Termin związania  ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert  obowiązującego w postępowaniu.

     

    X. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    2. Oferta powinna  zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.

    3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

    4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

    5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

    6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.

    7. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

    8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.

    9. Wszelkie poprawki  lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

    10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować.

    11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:

          1) formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do zaproszenia)

          2) poświadczenia, oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

          3) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – (załącznik nr 2 do zaproszenia)

    12. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej (zamkniętej) nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna być zaadresowania i oznaczona jak poniżej:

    Dyrektor Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego

    Michale 101 A,  86-134 Dragacz

    „Dostawa  oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im.Feliksa Kikulskiego w Michalu w 2017 roku”

     

    Nie otwierać przed terminem: 20.12.2016r. godz. 10.10

    13. Ponadto kopertę należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.

    14. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego ( np. materiałów reklamowych, informacyjnych) powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.

    15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie ( skutkujące możliwością niedochowania terminu do składania ofert) czy przedwczesne lub przypadkowe otwarcie ofert.

    16.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

     

    XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie  Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu – Michale 101 A 86-134 Dragacz w sekretariacie szkoły – pokój nr 5 w terminie do dnia 20.12.2016r. do godziny 10.00 (sekretariat szkolny  jest czynny codziennie w godzinach między 7.00 a 14.00).
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.12.2016r. o godz. 10.10 w siedzibie Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu – Michale 101 A 86-134 Dragacz w sali nr 6.
  3. Informacja o trybie otwarcia ofert i ich oceny:

1) otwarcie ofert jest jawne,

2) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,

3) podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,

4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

-  jej treść nie odpowiada treści zawartych w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej,

-  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu    nieuczciwej konkurencji,

-  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

-  zawiera błędy w obliczeniu ceny,

-  Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki,

5) Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta  została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.

 

XII.  Opis sposobu obliczania ceny oferty:

      1. Cenę oferty należy obliczyć mnożąc cenę jednostkową za 1 litr oleju napędowego grzewczego przez ilość 29.000 litrów oleju. Do obliczonej ceny netto oferty należy dodać podatek VAT w wysokości 23%.

        Podstawę kalkulacji ceny jednostkowej za 1 litr oleju napędowego grzewczego, która będzie miała zastosowanie do obliczeń ceny oferty stanowi cena hurtowa sprzedaży oleju napędowego grzewczego (za 1 litr) obowiązująca u producenta na dzień 14.12.2016 r.

      2. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz ewentualne obniżki

      3. Cena oferty winna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie i wpisana do Formularza oferty (Zał. Nr 1 do niniejszego zaproszenia).

      4. Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, Cenę należy zaokrąglić z dokładnością do jednego grosza z uwzględnieniem postanowień ustawy o cenach.

      5. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji ceny w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmian cen hurtowych oleju opałowego u producenta bez konieczności aneksowania umowy.

 

 

XIII . Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z  podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

  1. Cena  – 100 %.

  2. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.

  3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

     

    XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt. 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (Tablica Ogłoszeń w Gimnazjum im. Felkisa Kikulskiego w Michalu).

  3. Zamawiający zawrze umowę  na warunkach określonych w projekcie umowy  w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

     

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:

            Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej    umowy w sprawie zamówienia publicznego:

  1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

  2. Zamawiający nie dopuszcza zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w pkt. 4.

  3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

  4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

  1. z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,

  2. wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,

  3. w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,

  4. w przypadku zmian w stawce podatku VAT.

  1. Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący - Załącznik Nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej.

     

     

     

    XVII. Inne informacje

     

  1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią poniższego „zaproszenia” i  zgodnie z nim złożyć ofertę.

  2. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.

  3. Każdy Wykonawca  może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

  4. Zamawiający nie przewiduje:

    -  rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych,

    -  zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

     

     

XVIII. Załączniki do niniejszego zaproszenia:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy wraz ze wzorami dokumentów.

Załącznik Nr 2 – projekt umowy

 

                                                                                                                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 grudnia 2016 10:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Honorata Muszyńska-Puzio
Ilość wyświetleń: 924
07 grudnia 2016 10:51 (Honorata Muszyńska-Puzio) - Dodanie załącznika [umowa_projekt.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 grudnia 2016 10:50 (Honorata Muszyńska-Puzio) - Dodanie załącznika [zalaczniki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 grudnia 2016 10:49 (Honorata Muszyńska-Puzio) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)