Oferty inwestycyjne

Zaproszenie do złożenia oferty na"Dostawa żywnosci do Szkoły Podstawowej w Michalu w okresie od września 2018r. do grudnia 2018r.

Michale, dnia 16.08.2018r.

 

 

SPMi.321.04.02.2018

 

 

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty cenowej w  ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: ”Dostawa żywności do  Szkoły Podstawowej  w Michalu w okresie od września 2018r. do grudnia 2018 roku.”

 

 I. Zamawiający:

Gmina Dragacz

Dragacz 7 A

86-134 Dragacz

NIP: 559-10-05-404

Tel/fax 52 33 251 79

w imieniu której występuje Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu

Michale 101 A 86-134 Dragacz

Tel/fax 52 33 251 79 kom. 535440195  535439694

email:sekretariat@szkolamichale.pl

www.gimmich.biposwiata.pl

 

II. Opis zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej  w Michalu w okresie od września do grudnia 2018 roku.”

  2. Wartość zamówienia < 30 000 euro

  3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do Szkoły Podstawowej w Michalu żywności w  ilości określonej w załączniku nr 1 do formularza ofertowego  ( w miesiącach IX – XII 2018r.).

     

    III. Termin wykonania zamówienia:

                Od dnia 03.09.2018r. do dnia 22.12.2018r.

     

    IV. Tryb udzielenia zamówienia:   art. 4, pkt 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm., art. 44 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 17 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2013r., poz. 885 z późn. zm.) oraz zarządzenia Nr 05/2017z dnia 13 września 2017r. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Michalu  w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro.

     

    V. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

     

    VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń , jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

  1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia).
  2. Specyfikacja artykułów planowanych do zakupu ( załącznik nr 1 do formularza ofertowego)
  3. Zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia).

 

VII. Forma, termin i miejsce składania i otwarcia ofert:

            Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do zapytania wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do 28.08.2018r. do godz. 10.00 w formie:

  1. pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Michalu,

  2. elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szkolamichale.pl

    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

     

    VIII. Kryterium oceny ofert i wyboru Wykonawcy:

     Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Wybrany zostanie Wykonawca który  przedstawił ofertę z najniższą ceną spośród wszystkich złożonych ofert.

     

    Postępowanie może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny. Od decyzji podjętych przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne środki ochrony prawnej oraz prawo dochodzenia roszczeń względem Zamawiającego.

     

     

    Załącznik do niniejszego zaproszenia:

     

    Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

    Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego – specyfikacja artykułów planowanych do zakupu

    Załącznik Nr 2 – projekt umowy

     

     

                                                                                                  

     

     

     

                                                                                                                                 Zatwierdzam:

                                                                                                                  Dyrektor Szkoły mgr Aleksandra Życzyńska

     

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 sierpnia 2018 13:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksandra Życzyńska
Ilość wyświetleń: 370
20 sierpnia 2018 13:48 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie załącznika [umowa_projekt.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 sierpnia 2018 13:47 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie załącznika [zalaczniki.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 sierpnia 2018 13:46 (Aleksandra Życzyńska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)