Michale, dnia 16.08.2018r.
SPMi.321.05.02.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu działając na podstawie art.4, pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 17 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U z 2013r., poz. 885 z późn.zm.) oraz zarządzenia Nr 05/2017z dnia 13 września 2017r. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Michalu w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro zaprasza do złożenia oferty cenowej w do realizacji zadania pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Szkoły Podstawowej w Michalu w okresie od września do grudnia 2018 roku”
Zamawiający:
Gmina Dragacz
Dragacz 7A
86-134 Dragacz
NIP: 559-10-05-404
w imieniu której występuje Dyrektor Szkoły Podstawowej w Michalu
Michale 101 A 86-134 Dragacz
Tel/fax 52 33 251 79 kom. 535440195 535439694
email: sekretariat@szkolamichale.pl
Zakres zamówienia obejmuje dostawę w okresie od stycznia do czerwca 2018 roku oleju napędowego grzewczego (PN-C.96024:2011) w ilości około 7.500 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku Szkoły Podstawowej w Michalu w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się zbiorniki na olej o pojemności 14.000 litrów. Dostawa oleju opałowego będzie odbywała się poprzez każdorazowe tankowanie zbiorników w/g potrzeb Zamawiającego (w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników). Przy każdorazowym tankowaniu, Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu.
Podana ilość oleju napędowego grzewczego jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy i może się zmniejszyć lub zwiększyć, w zależności od warunków atmosferycznych.
Z tytułu nie zrealizowania zakupu przewidywanej ilości oleju w okresie trwania umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w okresie od września 2018r do grudnia 2018r.
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania).
2. Koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
3. Zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 2 do niniejszego zapytania).
4. Komunikat cenowy producenta oraz adres strony internetowej, na której umieszczona jest aktualna cena dnia.
Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Forma, termin i miejsce złożenia oferty:
Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do zapytania wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do 28.08.2018r. do godz. 10.00 w formie:
pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Michalu
elektronicznej na adres e-mail:sekretariat@szkolamichale.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób obliczania ceny oferty:
Cenę oferty należy obliczyć mnożąc cenę jednostkową za 1 litr oleju napędowego grzewczego przez ilość 7.500 litrów oleju. Do obliczonej ceny netto oferty należy dodać podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawę kalkulacji ceny jednostkowej za 1 litr oleju napędowego grzewczego, która będzie miała zastosowanie do obliczeń ceny oferty stanowi cena hurtowa sprzedaży oleju napędowego grzewczego (za 1 litr) obowiązująca u producenta na dzień 24.08.2018 r.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz ewentualne obniżki.
Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy zaokrąglić z dokładnością do jednego grosza z uwzględnieniem postanowień ustawy o cenach.
Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji ceny w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmian cen hurtowych oleju opałowego u producenta bez konieczności aneksowania umowy.
Kryterium oceny ofert i wyboru Wykonawcy:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Wybrany zostanie Wykonawca, który przedstawił ofertę z najniższą ceną spośród wszystkich złożonych ofert.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
Postępowanie może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny. Od decyzji podjętych przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne środki ochrony prawnej oraz prawo dochodzenia roszczeń względem Zamawiającego
Załączniki do niniejszego zaproszenia:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – projekt umowy
Zatwierdzam
Dyrektor Szkoły mgr Aleksandra Życzyńska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkola Podstawowa w Michalu