OGŁOSZENIE
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.gimmich.biposwiata.pl/
Dragacz: Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w roku 2013
Numer ogłoszenie 494276-2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu , Michale 101A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 33 25 179, faks 0-52 33 25 179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w roku 2013. Zakres zamówienia obejmuje dostawę w roku 2013 oleju napędowego grzewczego (PN-C.96024:2011) w ilości około 33.000 litrów wraz z transportem ( samochód cysterna) do budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się zbiorniki na olej o pojemności 14.000 litrów. Dostawa oleju napędowego grzewczego będzie się odbywała poprzez każdorazowe tankowanie zbiorników w/g potrzeb Zamawiającego ( w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników). Przy każdorazowym tankowaniu, Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczonego asortymentu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy muszą potwierdzić posiadanie ważnej koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi określoną w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2012r. poz.1059). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 44 ustawy PZP,; zaakceptowany projekt umowy, dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej ( pełnomocnictwo)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - z powodu nieprzewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, - wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego; - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy, - w przypadku zmian w stawce podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimmich.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu Michale 101 A 86-134 Dragacz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:50, miejsce: Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu Michale 101 A 86-134 Dragacz pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkola Podstawowa w Michalu