Przetargi - archiwum

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

                                                                                    Michale, dnia 28.12.2012r.

 

Znak sprawy: G.321.01.2012

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w  budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu w roku 2013” wzięło udział 2 wykonawców:

Oferta nr 1 Nr 1: ARMAR   A.Drobiński  M.Gerbatowski  Sp.J. ul. 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich 2/34  Grupa  86-134 Dragacz

Oferta nr Nr 2 : Firma „TANK” Sp. J. W. Kończalski  M. Konczalski  ul. Chrzanowskiego 11   87-100 Toruń

1.      Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty:

 Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), informuję, iż wybrano ofertę Nr 2 tj. ofertę  Firmy „TANK” Sp. J. W. Kończalski  M. Konczalski  ul. Chrzanowskiego 11   87-100 Toruń z ceną brutto oferty: 117.305,10 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy trzysta pięć  złotych10/100) jako ofertę najkorzystniejszą wg kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( cena: 100%). Podstawa prawna: art. 91 ust. 1

ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała maksymalną liczbę punktów: 300.

2.      Informacja dotycząca odrzucenia oferty:

Na podstawie art.92 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), informuję, iż oferta Nr 1 tj. oferta Firmy ARMAR  A.Drobiński  M.Gerbatowski  Sp.J. ul. 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich 2/34  Grupa  86-134 Dragacz została odrzucona.

Uzasadnienie faktyczne:

Wykonawca,  mimo wezwania do uzupełnienia w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania (na podstawie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP),  nie uzupełnił:

- formularza ofertowego  ( brak nr konta bankowego)

-  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1 do formularza ofertowego ( brak pieczęci firmowej),

- oświadczenia braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu – zał. nr 2 do formularza ofertowego  ( brak pieczęci firmowej i podpisu)

-  oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, co do których obowiązek ich posiadania nakładają ustawy – zał. Nr 5 do formularza ofertowego ( brak pieczęci firmowej i podpisu)

-  projektu umowy  - zał. nr 2 do SIWZ ( brak podpisu)

 

Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

 

Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy – zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3  (ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.)

 

 

 

Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty (na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zamieścił niniejsze informacje na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie tj. w dniu: 28.12.2012r.

 

 

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.12.2012r.
Dokument wytworzony przez: Samorząd Uczniowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 grudnia 2012 09:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Honorata Muszyńska-Puzio
Ilość wyświetleń: 1855
28 grudnia 2012 09:13 (Honorata Muszyńska-Puzio) - Dodanie dokumentu.